2013. május 6., hétfő

~Prológus~

Minden 16 éves koromban kezdődött, mikor apa meghalt. Először anorexiának indult, de súlyosbodott a betegségem. Most bulimiám van. Az orvosok 3 hónapot jósoltak. A kezelésekkel még egy évet kibírhatnék, de túl sokat szenvednék. Gyógyszerekkel  6 hónap talán....
Egyiket se vállaltam. Próbálom a legjobbat kihozni magamból minden nap. Legnagyobb álmom, hogy az utolsó nyaramat legjobb barátommal, Liammal töltsem. Az X-Factor óta nem láttam. Néha, amikor ráér felhív vagy nagyon ritkán skype-olunk. Ő még nem tudja, hogy a lelki problémáim miatt, amit apa halála okozott, súlyos betegségem van.
Anya nagyon nehezen viselte a hírt, így megpróbál mindenbe segíteni. Tényleg mindenben mellettem áll.
Elhatároztam, hogy a hasonló betegségekben szenvedő gyerekeken fogok segíteni.
Mindenki azt mondta, hogy rajtuk nem lehet. Nem értették mire gondoltam....
Én csak szebbé akarom varázsolni utolsó napjaikat. Meséket, verseket olvasok fel nekik. Eléneklem nekik dalaimat. Néha ajándékokat is adok nekik.
Ne olyan nagy dolgokra gondoljatok!! Néhány régi játékomat, plüssömet....
Napjaimnak nagy részét velük töltöm. Pénzt nem kérek érte. Elég ha, örömöt tudok nekik szerezni.

Mostanában elég gyakoriak a rosszul léteim.... Sokszor hallom, hogy anya sír miattam. Nem rég rá ébredtem arra, hogy milyen hülyeséget csináltam. Megpróbáltam kigyógyulni, de nagyon messzire fajult a dolog. Ez a végsó állomás. Az utolsó nyaram. Az utolsó 3 hónapom. Az utolsó születésnapom. Az utolsó nyaram amit Liammal tölthetek. Az utolsó képek amit az albumba teszek. Az utolsó dalaim....

Vettem egy könyvet.... pontosan 92 laposat. Minden napra egy lap. Valószínűleg az utolsó pár lap nem lesz kitöltve. De tudom, hogy ez a nyár, lesz a legszebb nyaram!...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése